Misschien kun je niet inslapen en gaan je gedachten maar door? Irritant toch? Slapen is nodig om je lekker te voelen en om zaken geregeld te krijgen. Ook krijg je betere feedback over hoe je eruit ziet! NLP maakt onbewuste patronen zichtbaar en daarna kan je er zelf iets aan doen! Als jij je nachtrust belangrijk vind, lees dan verder!

Slapen begint als de zon dreigt onder te gaan! Schermen zijn in deze tijd een enorme boosdoener! Dus begin na een wandeling met een nieuw nacht ritueel!

“En toen heb ik heel BEWUST  mijn gedachten verandert naar:  Ik lig hier veilig in bed. Het is oke hier”. en richte mijn aandacht bewust op de leuke dingen van die dag. De leuke gesprekken die we hadden, de lekkere dingen die ik dronk en at, bezigheden die ertoe deden en het enthousiasme dat ik ervaarde in de telefoongesprekken die ik voerde!

Tussendoor kwam steeds even negatieve dingen langs hoor! Meteen sommeerde ik mij zelf BEWUST steeds naar de leuke dingen. Dat is een KEUZE die je kan maken. Een nieuw spoor aan neurologische programmaatjes. Zo leerde ik mijn denken te richten op een prettigere gedachte en kon ik goed ontspannen. En zo viel ik prima in slaap.

Als dat niet genoeg is kun je nog zoveel meer! Hieronder nog een paar voorbeelden. En eerst……

Het is wel nodig om 21 dagen een nieuw programma te volgen. Dus enige discipline is op zijn plaats! Het helpt echt! Je wil toch slapen om zo verder te komen en je prettiger en gelukkiger te voelen?

Dus als je je bewust wordt dat je aan het malen bent, stap dan als het ware uit dat beeld en uit die gedachte en kijk naar je zelf die het nieuwe patroon van leuke dingen aan het denken of aan het doen is. Visualiseer een nieuwe manier. Je brein kent het verschil tussen fictie en realiteit niet! En maak dan een betere keuze in de nieuwe gedachte en het nieuwe beeld: Waar kan ik ook aan denken, wat me een beter gevoel geeft.

Doe er weer je voordeel mee.

Wat ook helpt is het principe van volgen en leiden! Train your brain! Als je op bed ligt te denken aan leuke dingen van de dag, dan tik je vrij snel (2x per seconde) om beurten links en recht op je bovenbenen. Tik, tik, tik tik. Er ontstaat voor je brein een interesse voor dit ritme en het brein gaat het ritme links rechts volgen. Als je een 5 minuten vrij snel aan het tikken bent, dan kun je langzaam het tempo gaan aanpassen. Steeds langzamer en langzamer………s’morgens word je wakker!

Jolien vertelde dat ze dit had gedaan en dat ze geheel uitgerust s’morgens opstond. Ze vertelde dat haar capaciteiten op haar wekt werden opgemerkt en er kwamen steeds meer complimenten! Ook over haar uiterlijk werd steeds meer en beter gereageerd. Ik werd zelfverzekerd en wist dat het tikken nodig was. Ik werd er een beetje aan verslaafd! Ik kan nu ‘s middags zelfs slapen als ik dat wil. Een soort zelfhypnose is het geworden. Het gaat heel goed met me!

Kijk als ik dat soort mailtjes krijg word ik blij! Daar doe ik het voor! Iedereen mag het weten. Zegt het voort!

Wil je veel meer leren over hoe je je bewustzijn kunt richten op wat je wel wil, je beperkende gedachten en overtuigingen ombuigen naar helpende gedachten waar je mee verder komt. Dan zijn de trainingen bij Kaber echt iets voor jou. Het is een uitgebreide training die je bewustzijn echt naar een volgend level brengt, waardoor je nieuwe kansen en mogelijkheden ziet en ervaart. Maak onbewuste processen bewust en pas deze aan!

Als je doet wat je altijd al deed, krijg je wat je altijd al kreeg!

Dit waren twee tips die het verschil voor je kunnen maken! We hebben nog veel meer!

Welterusten,

Bernard & Jorinde